
William & Sharon
Scroll naar beneden
12 jun 2026
Flinke regen, daarna een aanhoudende miezer daar begon de dag mee…..maar gelukkig werd het droog! En met een stralend bruidspaar werd de reportage een feestje, eerst in de moer van Yerseke, later bij de oude kerk in Wemeldinge.
Met lieve mensen om je heen, is je jurk zo weer droog geföhnd, Sharon maakte zich er in ieder geval niet druk om! De ontvangst van de gasten en een heerlijke lunch kregen we bij Schoudee in Wemeldinge, en daar kwamen we later op de dag ook weer terug. Om onder andere te genieten van een meterslange bruidsslof, gemaakt door bakkerij Vlot in mijn woonplaats! (De lege plank paste ‘s avond maar net in mn auto 😂)
William en Sharon, bedankt voor een gezellige dag!
























































